Emineatm Bebeğimiz için yapılması daha sağlıklı olan bir aşı.Biz 3 dozlu olanını yaptırdık rotateq.Geçen ay ilk dozumuzu olduk,kaldı 2 doz🙏
Hasmel Kademyaman aşının yan etkisimi emin değilim Ama 4-5 gün çocuğumun huyu suyu değişti sonra düzeldi ama mutlaka yaptırılmalı yani yan etkisinden ziyade allah korusun hastalansa çok kötü sonuçları var inşallah sorunsuz geçer
balyanakannesi2 Kademyaman hiç bi yan etkisi olmadı korkmayın sadece aşıya gştmeden bebeğinizi doyurun 15 dk öncrsi ve 15 dk sonrası ememez ya da mama içemez. Öyle demişti doktorumuz
Dery Kademyaman yaptırdım yan etki olmadı yalniz çocuğun bezinden sonra mutlaka el yıkayın iyice. Canlı aşı çünkü
Kademyaman UrasnAnnsi 320 tl canım biraz maliyetli ama çocuğumuz için önemli canı sağ olsun ne diyelim
Nsssmm90_ Ben ilk çocuğuma yaptirmamıştım 2 yaşında rota virüsü oldu 3 gün hastanede kaldık gerçekten çok zor bi hastalık neler çekmiştik.Simdi 5 aylık o bi oğlum daha var ilk dozunu yaptirdik ikinci dozu kaldı onuda yaptircam hiç bir yan etkisi de olmadi
Kademyaman Nsssmm90_ çok geçmiş olsun 🙏🏻yaptirmasak mi diyorum bazen ama gelir bizi bulur yani o virüs yaptırmak en mantıklısı
UrasnAnnsi Nsssmm90_ benimde oglum 2 ay 15 günlükte saglık ocagından cagırmalarını bekliyorum 2 aylık asısı için fiyatını bilmiyordum aşının
Kademyaman 123gul sanki biraz ama yine de sorun bi doktorunuza hiç değilse bir doz dahi vurabilirler belki
Elfydr Kademyaman aşıyı mutlaka yaptırın. En onemli asilardan birisi. Hicbir yan etki ve ateş olmuyor. Ağızdan damla şeklinde veriliyor. Ozel ve ücretli bir asi.