Kademyaman pardon canım yanlış tarih yazdım 15 ocakta ilk dozumuzu yaptırdık
Emineatm bebeğiniz kaç aylıktı canım
123gul olur mu bilmiyorum tabi
Kademyaman 2 ay 28 günlük
Kademyaman tüh ya inşallah geç değildir daha 12snde 4 aylık olcak oldu sayılır zaten
123gul ınşallah canım bi sor ama daha da geç kalmadan
Kademyaman biz ilk dozunu yaptırdık. Bu ayda ikincisi var. Herhangi bir yan etkisi olmadı.
Kademyaman tamam canm sağolasın
Kademyaman biz de hemşiremizle öyle anlaştık o yüzden o zamanlar da yaptırdık 🥰
Kademyaman rica ederim 😍
Kademyaman yaptırdım ilk dozunu 2.dozuda 4. Ayda yapılacak