Ysmnkaan ben suya falan oturtmadım 5 gün geçtikten sonra doktor tavsiyesiyle banyo yaptırdım bezine bol bol vazelin sürdüm bir de arada batikon döktük mecburen doktor dediği için o canını çok yaktı o ağladıkça ben ağladım yani hiç hissetmedi diyenler bana hala çok garip geliyor can bu ,zor geçiyor annesi sizi çok iyi anlıyorum ama siz bebeğinize güzelce bakın sonrası zaman sadece çok geçmiş olsun hayırlı olsun umarım çabucak iyileşir 🐣🤲🧿