Naylonbranda tesekkür ederim sordugunuz icin gece biraz zordu ilk uyusma gecince cok agladi fitil verdim hemen sonra sanırım ilk cisi yapti iste o zaman feryat figan koptu ortalik cok agladi hemen doktoru aradik ılık suya oturtun dedi oturttuk rahatladi biraz gece yanımda yatırdım kundak yaptim ayaklarini bagladim ki hareket ettikce canı yanmasın diye ikinci ve üçüncü cisinde hic aglamadi zaten pipiye cok fazla temizlik yapamiyoruz altini actikca su ile temizliyorum kurumasini bekleyip karton bardak kapatiyorum ve devamli sırt ustu yatiriyorum suanlik iyi sanirim agri gecti ilerleyen zamanlarda daha iyi olucak ilk agladiginda cok uzuldum acaba erken mi diye dusundum ama bugun karar verdim iyiki yaptirmisin ne kadar erken o kadar iyi