Ysmnkaan bizim miniğimiz 3 aylıkken yaptırdık ki iyi ki yaptırmışız hem hatirlamayacak hemde bez bağlandığı için nemli ortamda olduğu için 1hafta da toparlıyor çok şükür ki doktorların verdiği ilaçlar harici kantaron yağı ve zeytinyağı kullandım ben şişlik dışında hiç bişi kalmadı şükür tavsiyem yaptır
Çünkü bizimle beraber 3 yaşında kuzenimin oğlu da oldu gayet hatırlıyor ve tramva kalabileceğini düşünüyorum