Canım sakın durma hemen yaptır. Biz 2buçuk aylıkta yaptırdık ilk gece o ağrısı ile ağlaması beni çok yıprattı zaten o ağladı ben haykırdım 😢 ama sabahına geçti gitti ayağı hareket ettikçe çok kötü ağrıyor ve ağlıyor durma bence hemen yaptır hatta sana bi tavsiye yaptırınca belden aşağısını kundak yap sıkıca ayağını hareket ettirmesin biz öyle yaptık