Tugce_kls benim oğlumun idrar yollarında enfeksiyon vardı, önce antibiyotik şurup kullandık, geçmedi, daha sonra tekrar idrar kültürü alındı, küçük şehirde yaşıyoruz doktorlar hastaneye yatması lazım damardan tedavi edilecek başka türlü geçmez dediler, bende çok küçük olduğu için kıyamadım büyük şehirde başka bir doktora götürdüm, iğne verdi 5 gün onu kullandık, şimdi geçti çok şükür. Diğer doktora kalsaydı oğlumu hastaneye yatıracaklardı boşu boşuna.