Tugce_kls Oykununannesii12 kayserideyım Bebeğe bağlıymış tedavıye hemen cevap verirse iyileşirse 3 günde cıkabılırmış
nursocum Tugce_kls anladım bitanem bende az önce acilden geliyorum. Ya bu bir damar bulmak 2 saat sürdü içim çıktı ağlamaktan benimde bebeğiminde
Alparslan0101 Tugce_kls peki olduğunu nasıl anladınız çok mu ağladı vs de hast gittiniz de test vs mi yaptılar??
nursocum Tugce_kls saol bitanem 😘😘 sorma ya anne yüreği çok farklı deldiler çok 3 yere baktılar kan gelmiyordu ateşten en son bebek hemşiresi açtı ama sesi tüm hastanedeydi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
BademsMam Tugce_kls ay inşallah hemen geçer gider Allah şifa versin 🥺 çok geçmiş olsun 🥺 yenidoğan bakımda bebeklerle çok fazla ilgileniyorlar benim gördüğüm kadarıyla içiniz rahat olsun bence.