Tugce_kls benim kızımda idrar verdik idrarında üreme varmış doktor antibiyotik verdi ama yatıracaktı vazgeçti ama şuan çok huysuz hep.agliyo antibiyotikde ise yaramadı heralde 10 gün sonra tekrar gidicez belirtileriniz neler acaba ilaç faln kullandınız mi bebeginiz kaç aylik