Marjinal_Anne2 aman canım hee de geç ya da gül ve geç bu insanları aşırı kudurtuyor benden sana tavsiye dene. Sidik yarışına girme asla o tip insanlara çünkü öylelerinin herşeye bir bahanesi vardır. Kızım 1 yaşındayken 8400 falandı kilosu. 1.5 yaşında 9200 civarıydı. şuan 2 yaşında 11 kg mesela. Yemesi güzel benim için yemesi önemli kilolu olsa ne değişecek ne kadar kilolu olursa hareket o kadar kısıtlanır insanlar bunu anlayamıyor maalesef. Ben 47 kg insanım kendimi bildim bileli hemde öyle çok yerim ki gören şaşırır ama yediklerim nereye gidiyor bilmiyorum herşeyim normal değerlerim falan. Yapım bu. Kızımda bana çekmiş çok belli yese de yakıyor muhtemelen baya da hareketli cunku