Marjinal_Anne2 bu işin uzmanı doktor sizi anlıyorum bir anne olarak üzülüyorsunuz ama doktorunuz sorun yok diyorsa üzülmemeye çalışın bazı insanlar nerde nasıl konuşacağını, karşı tarafın ne hissedeceğini bilmiyor malesef kg muhabbeti yapanların direkt ağzına lafı tıkayın bence herkes haddini bilmeli bence.