Bebeğim 10aylık oldu geçen ay 7600 kiloydu 71cm doktor normal dedi anne sütü artı ek gıda alıyor ama her gören o kadar kötü yorumlar yapıyor ki cidden psikolojik olarak aşırı etkileniyorum artık 🤦🏼♀️ Bugün bile bu minyon mu olacak boyu çok küçük içi çok boş hafif daha neler dediler Ya cidden çok üzülüyorum artık 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😔 npacam bilmiyorum