Ece123 36 lira için ortalığı ayağa kaldırmış ne ayıp ! Kargo ücreti ona ait neyin sorgusu bu bi de sizle iletişim yerine bu yolu mu seçmiş gelmiş burada konuşuyor bi de .. hayret siz kargo şu kadar tutuyor diye söylemek zorunda değilsiniz ayrıca .. zira kabullenip alıyor. Madem öyle verseymiş 36 lira daha fazla bir tane sıfır alsaymış kendisi de öyle söylüyor zaten !