Ece123 bende 1 yıl önce bez yardımında bulunmuşdum baya bi 3 büyük paket
kargosuna kadar kendim ödeyip ücretsiz gönderdim bezide herhangi ücret talebim olmadı
ihtiyacım var yazmışdı ve üzülmüşdüm
hergün forumdan çıkmayan bayan bir daha foruma girmedi ne teşekkürünğ gördüm ne duasını Allah bilir tabi ben hâyır niyetiyle gönderdim
birde tayt yamuna bir bayan gönderirmisim deneyim dedi gönderdim kargoyu ödedi
olmadı bana dedi geri yolladı
ve geri yolladığı kargoyu ben ödedim
hem iyilik yaptım denesin diye gönderdim hemde üstüne ben kargo parası ödedim
yaşanabiliyor böyle şeyler bir daha bende el atmadım alım satım yardımlara 🧐