Ece123 ben başka bir uygulamadan yürüteç aldım kadıncağız kargoya verirken öğrenmiş ücreti, 40 lira kargo ücreti yolliyimmi diye sordu bende oraya kadar gitmiş yakışmaz dedim verdirdim kargoya 🤭 içime dokunmadı değil sıfıra alırdım yani üzerine bi 20 30 tl daha koyup 😃 bu konuda da bence siz haklısınız sonuçta kargo ücretini öğrenin uygunsa alayım dememiş 🤷♀️