Doğduğundan beri hep kendi uyandı kendi emdi.bazen göğsün çok dolu oluyidu sagiyodum.2 aylık olduk simdi geceleri hiç uyanmiyor neredeyse.kilo alimida çok güzel hatta normalin bı tık üstünde.sarilikta olmadı.diycem o ki bebek karar versin ne zaman kalkıp ne zaman ne kadar emecegine