Benim bebeğim de 2 ay 20 günlük geceleri uyuduğu için emmiyor uyandırıp emzirdiğim zaman uykusu bölündüğü için çok huzursuz oluyor bende bu nedenle sütümü sağıp biberonla veriyorum uykusu bölünmeden doyup devam ediyor. İyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum ama geceleri hep biberonla süt veya mama veriyorum 🙄 gündüzleri emziriyorum tabi