Mcan benim doktorumda daha dün dedi uyusa şilayet ederiz uyumasa doktorum iyi bir doktor çok beğeniyorum medikalparkta kendisi uyanır zaten açıkınca uyandırma sende dinlen sen uyandırırsan ilerdede o saatlerde kalkar dedi benim tek kaygım açmıdır vs degil zaten açıkınca uyanıcagını biliyorum 4 5 saat boyunca emmiyor ve bende uyuyor oluyorum sütümde bir azalma kesilme olurmu diye doktor hiç birşey olmaz dedi ama anne yüregi genede içini rahatlatmak için sorma ihtiyacı duyuyor 😂