Giray hiç 2 saatte bir emzirmedim özel olarak uyandırmadım uyuyorlen de ağzına vermedim mememi, mamayı. Kendisi hep aynı saatlerde uyanıyordu o zaman emziriyordum. Zaten gece gündüz gibi emmiyordu 5 dk emip uyuyrodu yine 3 4 saat sonrasına ya da 1 saat sonrasına kendisi belirliyor.