Kumsal25 aaaa, bu şey değil mi ya 😂 benim çocuğum 🙈
Öncelikle sabır diliyorum ve sizi çok iyi anlıyorum. Ben çözümü mamayı değiştirmekte buldum. Çok aradım ama sonunda buldum diyelim. Doktorumuz her zaman çok aç olduğu anda mama teklif etmemi söyler. Çok iyi acıkmadan mama veriyorsanız, istememesi çok normal.
Bir diğer önemli konu ise kan değerleri. Eğer bebeğinizde kansızlık varsa iştahsızlık kaçınılmaz oluyor. Takviyeleri düzenli kullanmanızı öneririm.
Ek gıda ile bebekler aman aman kilo almazlar. Hele de 6-7 aylık bebeklerde ek gıda ile kilo alımı beklenemez diye düşünüyorum. Çünkü doyumluk değil tadımlık yiyorlar. Bu süreci eğlenceli geçirmeye çalışın. Yemiyorsa inat etmeyin, zorlamayın. 🌸 Ama formül mama/anne sütünü yeterli miktarda almasına dikkat edin mutlaka.