Bebeğim 6 aylık olcak ve hala düzenimiz yok mama meme istemez istediğinde emer uykusu gelince onun harişcnde hep aç yeterli sütüm yok mama veriyrm istemiyor hep mamalar çöp ek gıdaydaya başlıcaz ama bizim ana öğün olarak ne meme ne mama alıyor görüyrm millet 3 saat 2 saatte bir veriypr bizim öle bişi yok 6 saat emmediğini biliyorum napcagımı şalırdım iyice gaz sorunu Zaten var sindirim problemide var snrm sindiremediği için aç oldugunu anlamıyor bence bu cocuk doktorları zatn niye okumuşlar onlarıda anlamıyorm