hilaliii bende kendi evimde değilim kayınvalidemdeyim aşı kartı yanımda değildi hemşiresini aradım kızımın kızamık aşısı haftaya salı yada Çarşamba vurdur dedi istersen bir yaşında da vurabilirsin dedi kafam karıştı aslında biraz sizde kızamık aşısı mı oldunuz bu arada kızımda 9 aylık