nurelem Dlkgl canım ben 12. Ayda yaptırmayı düşünüyorum 9. Ayda yaptırmak istemiyorum menenjit yaptoracavım için sence ne zaman yaptırmalıyım
Dlkgl nurelem bende 12. Ayda yaptıracağım götürmedim onun için sağlık ocağına menenjit de 12. Ayda yaptıracağız
Glsm_0 hilaliii hemde fena oluyo iki kere aşımız oldu ikisinde de mastit oldum tesadüf mü yoksa aşı olayını takıp kafama korktuğumdan mı bilmiyorum 🥺
dios_gokta hilaliii o stres bende hrp var oglum acıya dayanıklı bır bebek degıl ve aşılarda katılma yaşama ıhtımalımız hep var bı gun onceden stresten uyuyamıyorum😒
burcu1234 hilaliii Salı gün götürcem bende. Şimdiden başladı paniğim. Kızamık kızamıkcık ayrı ayrımı tek mi yapıyorlar.
Esrans hilaliii Ben topuk kanı alındığında fenalaşmıştım hastanede bana sa sakinleştirici iğne yapmışlardı o gün bugün panik oluyorum