RabisSerra ben kullandım. Bebeğime de çok iyi geldi. Cok hızlı da kilo aldı. Diğer mamalarin hepsini de denemiştim hepsi çöp. Bu çok iyi geldi Bebeğime. Fiyat olarak biraz pahalı e bebekte 70 lira gibi bir şeye almıştım. Orada daha uygundu. Eczane deise 90 lira gibi bir şey. Her eczanede satmıyor. Fiyatı yüksek olduğu için pek tercih edilmiyormus.