RabisSerra Bilinmedik bir marka olmadığından değilde kar oranları diğer mamalara göre eczacılara çok cazip gelmediğinden raflarında yer vermiyolar ne yazık ki. Normalde firma depolardan temin ediyor eczanelere sipariş üzerine ama fırsatçılar ellerini yormaya değer görmüyorlar aldıkları parayı. Bende civil veya e bebekten alıyorum. Gerçekten anne sütü veremediğime hala üzülsemde bu mama sayesinde o kadar üzülmüyorum çünkü içeriği çok içimi rahatlattı. 55 lira 400 gr lığı 350 gr olan zeytinyağı katkılısı 58 lira civarıydı sanırım. Ben aşırı memnunum tam çözülmemesinin sebebide tam yağlı keçi sütü kullandıkları için fazla yağı biberonda tortu bırakıyor sadece. Baby goatı kızım 3 haftalıktı kullanmaya başladım ben hiç bir yan etkisini görmedim kilosu hep önde değerleri gayet normal 4 aydır severek kullanıyorum.