SinemB RabisSerra yani yarabbim böyle kötü bir mama olamaz verdim kanlı ishal yaptı o kadar kötü bir mama ne diyim
3melekannesiii RabisSerra esim almıstım eczaneden o fiyattı cnm biz aldıgımız da zaten 1 kere aldık bize pahalı geldi gerek duymadık bida
SinemB RabisSerra bebelac gold iyi geldi baby goat hakkında çok şikayet vardı aslında ben de aldırış etmedim aldım ama gerçekten çok kötüydü
SinemB RabisSerra kabız yaptı ishal yaptı kan vardı kakasında kokusu kötü bebeğim sevmedi kustu çözülmedi su da vs böyle golden goat daha iyi buna göre sanırım
Organikumos SinemB kanlı ishal mi çok şaşırdım acaba nem almış yada iyi muhafaza edilmemiş bir mama mı denk geldi ki size .
uykucukoala RabisSerra bizimki sevmedi ya golden goat çok pahalandı diye almıştık şimdi humana kullanıyoruz
SinemB Organikumos ama başkasının da başına gelmiş okumuştum bilemiyorum belki de öyledir sevemedim ben mamayı her bebek farklı zaten