Esra_egemenn canim tek degılsın bende bebegım daha kucukken 4 aylıkken hamile kaldım hıc uzulme Rabbım sabrını verir ne mutlu ki nasıp etmıs ya vermeseydi kıyma yavruya tek degılsın zorlugu olucak elbet ama Rabbım sabrını verıcek bende bazec cıkmaza giriyorum oglum 8 aylık bebek 20 haftalık gecen lerde kanama oldu bise olcak diye aklım cıktı suan hamilelik ruh haliyle ole dusunuyorum olabılırsın