Gulsum hayır aldırmayacağım zaten bi anlık bakamam yetemem psikolojisiyle öyle dedim eşim de destek çıkacağını söyledi sizlerinde yorumları bi nebze rahatlattı beni teşekkür ederim olumlu yorum yapan herkese bebeğimi doğuracağım beraber büyür giderler bende bi kaç yıl zorlanırım ondan sonra rahat ederim diye düşünüyorum ❤😌