Geçen perşembe test yaptım pozitif çıktı cuma günü doktora gittim 6 haftalık hamilesin ama kese var bebek yok dedi bugün gittik eşimle bi baktık bebek kesenin içinde ama daha yeni yeni oluşuyor çok küçük dedi doktor. Bu arada 7 ay önce doğum yaptım bebeğim daha çok küçük eşimde evin içinde yardımcı olan bir insan değil aldırmak istedigimi söyledim kendisi aldırmak istemiyor ama napicam bilmiyorum doğurmak istemiyorum bebeğim çok yaramaz doğum yaptığımda yeni yeni ayaklanmis olacak günlerdir ağlıyorum psikolojim alt üst oldu 😢😢😢