Smhaylsz aşıları tam.
Saglıkları yerınde. Kediler temiz hayvanlardır. Agzı temizdir. Zaten aşılar onları bizden korur onları bizden degıl :)
Insanlarla cok ortak yonlerı var aslında. Mesela ınsanlarla %90 oranında aynı hastalıkları yasıyorlar.
Bence edının. Hatta ımkanınız varsa ıkı tane.
Inanılmaz guzel bır duygu.