Bursaligelin yanlış yapmışsınız. Çünkü aynı sıkıntı bende de var. Köpeğim her seste havlıyor ve uyurken de inanılmaz sesli horluyor. Üstelik bizim odamız dışında uyumaz. Biz bunla yaşamayı kabullendik. Şimdi bebeğim o havlayınca gülüyor. Gece horlamasına bile tepki vermeden uyuyor. Artık o horlama ve havlama, bizlerin konuşması gibi sıradan onun için. Asıl şu saatten sonra köpeğinizi almanız çok zor sizin. Aslında size kızdım. Yani o da sizin evladınız olmalıydı. İkinci çocuk olunca ben şimdi bebeğimden vaz geçer miyim? Ben bu mantıkla kızımdan (köpeğimden) vaz geçmedim.