Bursaligelin ben de ilk bebeğime koşarım, o konuda sıkıntı yok. Benim köpeğimde saldırgan kaldı ki; oğlumu emzirirken üzerine atlarken ayağa kalkıp bebeğimi korudum. Buna rağmen eşimle “artık evden gitmeli” diye konuşmadık. “ biz bu sorunu nasıl aşarız” diye konuştuk. Halen yalnız bırakmıyorum ikisini. Pilsan’ın oyun çitlerinden aldık. Bebeğimiz onun içinde, henüz oturamıyor ama yüz üstü çırpınıyor. köpeğimiz de kenardan onu izliyor, yavaş yavaş ısındırmaya çalışıyoruz. Kaldı ki ben çalışıyordum ve ücretsiz doğum iznim bitmek üzere. Köpeğim saldırgan olduğundan dılayı eve bakıcı da alamayacağımız için şimdi bu sorunu nasıl aşarız diye düşünüyoruz. Demek istediğim şu, bi hayvan sahiplenirken her koşulda onun yanında olacaksınız. Bir söz var. “ Köpeğiniz sizin, dünyanınızın bir parçası olabilir ama siz onun tüm dünyasınız.”