[silindi] Mervee35 hanımefendi çok seviyesiz gördüm sizi bu yazım stiliyle zaten benim statümde biri olmadığınız belli oldu
[silindi] Mervee35 hahahhaah hanımefendi üzgünüm ama sistem ü, i harflerini kabul etmiyor keşke hevesiniz kursağınızda kalmasaydı çok üzüldüm 😅
Nazlberenn Kadın yanlis yazınca dalga geçmeniz gerekmiyor.yenodovan degil yenidogan diye duzeltseniz daha güzel olurdu
NaimeYilmaz Yanlış yazıldığını bir çok annemizin anlamış olması çok hoş💜 Postun akışını bozmaya devam etmeniz halinde uyarmak zorunda kalacağım.
Rumeysa1616 Kuzeymirac hayır canım Migros’un kendi bezi minies hatta yumuşatıcısıda var tavsiye ederim
NaimeYilmaz @Mervee35 @Damla_K @[silindi] Hesaplarınız uyarı olarak askıya alınmıştır. Başkalarının postunu sabote etmeye kimsenin hakkı yoktur. Hakarette edilemez. Lütfen kurallara uygun kullanım sağlayalım.
Merve43 Rumeysa1616 bize de premium care sonrası en iyi o geldi pişip sızıntı hiç yapmadı aslında ben goondan da çok memnun kaldim ama o biraz sızıntı yaptı bi de fiyat olarak da pahalı bi bez
Rumeysa1616 Merve43 bana da bir arkadaşım önermişti 3 aylık kızım var bu zamana kadar onu kullandım çok da iyi geldi fiyat olarakta uygun