Rumeysa1616 Merve43 bana da bir arkadaşım önermişti 3 aylık kızım var bu zamana kadar onu kullandım çok da iyi geldi fiyat olarakta uygun
arkeologolcam Kuzeymirac Uygun fiyatlı bir şey arıyorsanız miniesi öneririm biz aydır kullanıyoruz ne sızma ne de pişik yaptı tabi bebeğinizin cildine göre değişebilir pişik durumu ama uygun fiyat olarak öneririm
arkeologolcam Kuzeymirac evet 2numaran başlıyor ama kilo olarak 1numarayla aynı 2-5kilo olması lazım yani yenidoğan oluyo 2numara
MineCan Kuzeymirac e ebebğin kendi markası var baby me diye bezleri çok güzel fiyatı da uygun 50 tanesi 40 TL biz prima primium kullandık pişik yaptı ve pahalı bi bezdi sonra bu bezi tavsiye ettiler ve çok memnunuz 😊
ezogelinn Kuzeymirac onu bilmemde aynı fiyatta adeti de yanilmiyorsam 70 olan Migros un minnies bezini tavsiye ederim çok memnunum