Elhayal Kuzeymirac ben kullanıyorum kızım 16 aylik olcak sok ta çalışıyordum bizde bir sorun yapmadı sadece diğer bezler yana doğru büyür bazi markalar bebeland uzunlamaya büyüyo
[silindi] Kuzeymirac yo estağfurullah tabi değil de yeni dovan bebeğim yok ama yeni dovan birleşik yazılır yani yenidovan diye. .d
[silindi] @Damla_K senin yeni dovan bebeğin vardı yavrum yeni dovan bebeğine hangi bezi kullanıyorsun
Damla_K [silindi] ben yenidovana yedov marka aldım ya sızdırma pisik sorunu da yok cok iyi bez tavsiye ederim tüm marketlerde
Mervee35 Damla_K yazılan yazıyı düzeltme gereği duyacak kadar takıntılıysa bir insan nickini de ona göre seçmeli boş insan🤦♀️
Nazlberenn Uygun fiyatlı olarak bimin bezi cok guzel o da pişik yaptı kızımda.bi deneyin belki bebeğinizde pişik olmaz
[silindi] Mervee35 hahahhaah hanımefendi üzgünüm ama sistem ü, i harflerini kabul etmiyor keşke hevesiniz kursağınızda kalmasaydı çok üzüldüm 😅