poncikci Çıkarken kombiyi alıp götürmücenize göre kiradan düşülür, benimde mesela ev tutarken boya yapılmamıştı biz yaptırdık kiradan düştük ha nedir çıkarkende boyalı bıraktık ama kiradan düşmeseydi boyalı bırakmazdım
OlgaArslan Deletedmom_36 yeni evliymiş haa 😅 ay ne güldüm Allah da sizi güldürsün. Allahım başka dert vermesin ne diyim 🤦🏻♀️
Deletedmom_36 OlgaArslan of sorma bunun bu sekilde olmasi lazim sizin odemeniz gerekiyor diyoruz 1 dakika babama sorucam diyor 60 yasindaki adam babasina sorup geri donuyordu bize😅
OlgaArslan Deletedmom_36 Allahım yarabbim hayır yani babasına sorsa kaç yazar adam kim bilir kaç yaşındadır hee diyip geçiyodur kim bilir 😅
PasaAnnesii Deryasancaktar9494 kombi demirbasoldugu için ev sahibi öder bizimki de iki kere bozuldu ev sahibi kombi o çağırdı kirayı eksik yatırın dedi bize de Allah razı olsun
PasaAnnesii Deryasancaktar9494 ben yaptırmam çıkarsam sen uğraşırsın dedim ben kadın ben yaptiricam zaten demişti
Deryasancaktar9494 Browni_61 ya bizim muslukta bozulmuştu su akıtıyodu su fatırası çok yüksek gelmişti söyledik sizlik dedi biz aldık muslugu sucu çağırdık felan onu kiradan düşmemiştik 😂
Browni_61 Deryasancaktar9494 bizm mutfagi 2 kez su basti mutfak musluguna gidn tezgahn altindaki borulr patalti ilktn soguk suya gideninki patladi esim onun borusunu aldi komple acip kapatn vanayida sldi degsiti ikisini kiradn düştük. Gecen gunde sick suya giden boru patladi onuda yapti ama o 10 lira hisy esim 10lirann pesine dusemem dedi ev sahibien onu demedik
zeynepalp Vay bee herkes ev sahibi öder demiş. 3 yılda 2 kere kombi bozuldu ikisinde de biz yaptırdık. Bırakın kiradan düşmeyi sormadılar bile ne yaptınız ne kadara yaptırdınız diye 🥴 siz kullanıyorsunuz size ait diyor adam.
Annis-ogul Deryasancaktar9494 cnm kesinlikle ev sahibi öder demirbaş cunku o .bizde kiradayken ayni şey oldu kiradan dustuk bizde .sakin kendi cebinizden vermeyin.