Ev sahibi değil kiracı öder. Düşünsenize örneğin 10 yıldır o evde yaşıyorsunuz kombiyi siz kullanıyorsunuz bozulduğunda da ev sahibi değil sizin ödemeniz gerekir. Evet kombi demirbaş olarak geçer ama kombiyi kullanan sizsiniz ve siz kullanırken bozuldu. Bir eşyanızı başkası kullanırken bozsa parasını siz mi ödersiniz bozan kişi mi?