Deryasancaktar9494 kombi evin demirbaşıdır ve ev sahibine aittir. Bizim de kombi arıza yaptı ve ev sahibi servisi bulup gönderdi, para da ödemedim. Sizin bilinçli yaptığınız mesela darbe ile zarar verme, kırma gibi eylemler yoksa kiradan düşmeniz gerekiyor. Üstelik bir de kendisi de servis göndermiş ve onu da size ödetmiş.