VolkanEmrem bana da normal yap deseler katiyen ya o suniyi cektim üstüne o yürüme sonda falan cok basit geldi inanır mısın🤣 sizin dr bence daha iyiymiş benim de acıklık yok gıbı, yok bı cm mı yok degıl mı dıye karar veremedı suni verdiler halbukı daha ıkı haftaya yakın vardı dogumuma. Sonra acılmada olmadı zaten, dusunun soruyorum kac cm oldu ılerleme var mı, napacaksın dıyorlar ahaaha tevbe sinirlerm hopladı sanki sokaktan geçen insan soruyor🤣 dikişlerniz uzun mu sizin, benim çok fazla, 5 aylık halen de agrı var karnımın morlugu da 3 aydan sonra gitmeye başladı. Ya o kanama alttan muayene yuzunden oluyormus belki de bekleseydiniz sıkıntı olmazdı, bana kanama olabılır demıslerdı de belkı sızın mıktar fazladır ondan almıslardır, sacma sapan zaten öyle aptalca bir sey yok resmen deşiyorlar. Dogum agrısını gectım 15 dk da bır alttan ıkı kısı muayene ettı o daha kotu yaptı, Daha önce de kadın doguma gıttım ben işini özenle yapan insanlar var, kimisi gaddar oluyor. Bir de bst ye baglıyorlar yataga baglı gıbısın yok sadece yatagın basında çömel kalk o da beter bir sey. Bilmiyorum ben kimseye normali önermem bu saatten sonra özellikle suni sancı varsa. Ha uyusturup yaptıranlar varmıs haftasonu oldugu ıcın benım oyle sansım yokmus olsaydı oyle yaptırırdım.oyle yaparsanız ezıyetınız cok olmaz.