Aysuxx ultrasonda baktı 3900-4000 var dedı. Sonra catı dar duruyor dedıgını duydum. Tabı suniyı verdıler sancı arasında dar duruyorsa omzu takılır dedım. Annemın tarafta hep aynı yanı benzer sorunlar var bılıyorum ıkı kuzenımın fe cocuklarının omzunda sorun oldu. Takılabılır dıyor. Takılacaksa nasıl normale alıyorsunuz benı dedım. Sezartene mı alsak yaptı sınra ebeyle konustular yok deneyelım dedıler. Ben ıstemıyrm rıskı goze alamam dıyrm bana kagıt ımzalamıssın dıyor dr🤣 sancı esnasında elıme kagıdı verdınız doguma gırıyorum demıs oluyorsun dedınız, sancı esnasında kagıdı mı okumam gerekıyordu dedım. Bır de suni verirken hastaya bılgı verılmesı gerekmez mı dedım dr un cok zoruna gıttı ustelık ınkar edıyor vermedik diye. Üslubum da oyle ters ya da bozuk degıl. Egosunu okşamadım bır de dr lar arasında cekısme oluyor belkı senın dr una garezı vardır dıyen de oldu. Bıle bıle uygulama yaptılar üzerimde🤣 kobay faresi gibiydim mübarek🤯🥴🤣 ya açılma hıc yoktu 1 cm ıle sunı verdıler kı onu da tam emın olamadı acılma be kadar bılemedı. Sonra ıkı cm dedıler. Saatler gecıyor kac cm dıyrm napacaksın dıyorlar, guler mısın aglar mısın ya ınsan hastaya bılgı vermez mı bunlar bana vermedıler. Ne dogum esnasında ne dogum sonrasında. Sadece bı hemsıre karnıma basmaya geldıgınde cok dayanıklı cıktın, herkes o kadar dayanamaz dedı artık basıma ne geldı bılmıyrm🤣 cocugu annemın elıne tutusturmuslar ben saatler sonra odaya alındım🤪