Bemim duyum geldi bayanlar doltor alttan muayene eti bebek ters geliyo dedi rahmimde de bozukluk vardı çift rahimliyim ay ay adet olurken sancıdan kıvranıyorm bişey yiyemiyor yediğimi kusuyorum ilaçda alip kendimi aliştirmak istemiyorum ama sancıdan böbregim kasıklarm mafrtiyo ilk gün ölüyorm resmen böyle olup düzenen varmi bu arada bekarkende böyleydi elenince geçer evlendim çocuk olursa geçer oldu şükür ama yine geçmedi