Si_se_ta_be 1anne1almila Diş ine baktınız mı şişmiş mi ? Yani daha küçük bebeğiniz belki ağrısı vardır. Kulağı ağrıyor olabilir bebeğim o ayda öyle olmuştu kir kez doktora götürdük kulağında iltihap çıkmıştı
1anne1almila Si_se_ta_be Dişine baktım şişmiş ve beyaz gibi gözüküyor diş yerleri belli olmuş sanırım
Nvys2320 Si_se_ta_be Kuzum benimkide 10 buçuk aylık oldu. Anne yanı beşiğinde yatıyordu. Döne döne resmen bizi yataktan atıyordu. Beşiğin korumalığını kaldırıp ona ait olan yer daralınca yapmaktan vazgeçti. Okuduğum bi kitapta anne karnında çok küçük bi yerde durdukları için geniş bi alanda yatırmayın yazıyordu. Gerçekten de öyle beşiğin köşesine kafayı sokup uyuyor.
Kutudakikedi Si_se_ta_be benim kızım karnımdan beri çok hareketli bir bebek doğunca bir şey değişmedi . Uyurken emekler, gezer, döner yuvarlanır . Fink atıyor beşiğin içinde 😂
Si_se_ta_be Kameredd 13 aylık canım mama vermiyorum bu yaşta gece beslenmesi de iyi değil bazen geceleri su veriyorum sadece
Kameredd Si_se_ta_be yani iyi değil de çocuk aç olunca napıcaksın aç olunca dönme ihtimali var benim bebeğim 14 aylık ve hala gece beslenmesine bir kez de olsa ihtiyaç duyuyor. Fikir istemişsiniz veriyoruz şu iyi değil bu iyi değil diyorsunuz doktorum bebek kendi bırakana kadar gece beslenmesini iki yaşına kadar kesmek doğru değil dedi. En iyisi sen de doktoruna danış madem
Hatice2626 Benimkide 16 aylık. Mobilya beşiği var geniş baya orda yatıyor. Ama cok deli uyuyor kafasını bi saga bi sola vuruyor, yorgan üstünde hiç durmuyor zaten. Sürekli bende kalkıp gece üstünü örtmek zorunda kalıyorum
Si_se_ta_be Kameredd Açın bir internetten bebeğe geçe paket süt vermenin zararlarına gece yemek vermenin zararlarına bakın tekrar posta gelin o zaman konuşalım.
Si_se_ta_be 1anne1almila Diş tendir o zmn büyük ihtimal bizim diş döneminde öyleydi ama şuan diş döneminde olmadığı için