Kızlar ya bebeğim 13 aylık gece uyanmaz ama sürekli hareket halinde 1 ay önce bésigini kaldırdık küçük geldiği için henüz yeni yatak alamadık . Bu yüzden yerde uyutuyorum , yanlarını da kapatıyorum ama bebeğim gece sürekli resmen gözü kapalı ama kalkıyor gidiyor kafasını çekmeceye vuruyor yada gidip parke de uyuyor . Ben sürekli kontrol edip kaldırıp yatağına koyuyorum üstünü örtüyorum. 2 dkk sonra yine uykusunun bozulmasına sebep oluyor. Sizinde bebekleriniz böyle hareket halinde mi ? Ben acaba ağrısı varda sürekli ondan mı dönüyor, kalkıyor diye düşünüyorum. 😖