Benim kizim yasina giricek 7 aylikten beri besigjnde yatmıyor kocamanda park besigi vardi ama gece kafasini kenarlarına vurup vurup aglayip kendini uyandiriyordu en son yer yatağında buldum çareyi ama ordada bi oraya bi buraya yuvarlanıyor kocamwn yatak dahada ordan cikip haliya gidiyor sabaha kadar duzelt üstünü ört onun pesindeyim uykuya hasret kaldım