Sebiha35 Bende şuan sezaryan olalı 27 gun oldu canım o yukarda sızlama hissettiğin şey rahmin dikislerin değil bende geçen kontrol gittiğimde doktoruma sordum ondan öğrendim ve ultrasyondada gösterdi 1 ay veya 40 gün içinde aşaga inicek ve ağrın azalıcak git gide dedi ve öyle oldu ilk gunler resmen dokunamıyodum bile şimdi git gide azaldı ağrım ve bu benim 2 sezaryanım 1 yaşında oğlum 27 günlük kızım var üst üste gebelik yaşadım lohusalıgım bitti hamile kalmışım 😊