Sebiha35 Daha çok yeni zamanla geçiyor . Kimi ben hiç yaşamadım der , kimi , ki ben de buna dahilim aylarca çektim der . 25 ay oldu Doğum yapalı şu anda hiç hissetmiyorum ağrı , sızı . Hissizlik çok az var ve ağır iş yaptığında yanma gibi bir şey oluyor ağrı diyemem . Dediğim gibi zamanla hepsi geçecek .