iki_prenses_annesi201 Kuzeyeliz hmm bilmyrm vala çırt çırtlı aslnda bn dikşlr vardı die hiç takmmştm temmzda doğum yptgm içn bi kere taktıgımda pişik oldu etrfı karnımn o yzdn kullanamdm
Zblt 9 ay önce sezaryen ile doğum yaptım, sadece ayaklarımı üşüttipüm zaman biraz ağrı hissediyorum. Daha çok yeni her şey sizin için düzelecektir. Sadece kendinizi koruyun 🤗
Gelincik057 Tutaste-10 Evet aslında bizimde planda 2 3 sene çocuk istememe düşüncesi vardı ama.hersey nasip kısmet korunurken hamile kaldım ben bı sıkıntı yaşamadım ben hamileliğimde sadece son ayım daha zor geçti bide tabi zorluk gecirmemin sebebi oğlumunda cok küçük olması oldu
Mathildamom Sebiha35 daha çok yeni sizin. Benim 20 günden sonra hiç ağrım sızım olmadı. Sadece soğuk almamaya dikkat edin o zaman gazla birlikte baya ağrı oluyor 😂