Mom064 içi kötü olan sizsiniz.
Yanlışı düzelteceksen eğer o kadar takıldıysan bu konuya özelden mesaj yazar söylersin böyle rencide eder gibi konuşmazsın (diğerlerinide katıyorum).
Belki konuşma tarzı öyle her insan doğruyu söyleyecek diye birşey yok. Bana için kötü fesatsın diyorsun hala daha kadınla dalga geçmeye devam ediyorsun baddaniye baddaniye diye
Şimdi otur düşün bakalım kimin içi daha kötü cici şey seni !!!