Umutum1 89Kbr yok ben dediğin şeyi anlamadığım için KENDİ DİLİN dedim yoksa hakiki Türkçe kelimeleri tabiki biliyorum çok bilmiş hanımefendi, bide gelmiş başkalarına Türkçe dersi veriyor valla çok komiksiniz ya sen önce bi kendin konuşmayı öğren 🤪😂😂
Umutum1 Mrl06 bunu yazana kadar söyleyeceğini yazabilirdin tabi söyleyecek birşey bulamıyorsan orası başka 🤷🏻♀️😂😂😂
Mrl06 Zynphafsa yazıp yazmamayı size sormayacağım, kendi özelinizde ne derseniz deyin. Forum da ortak kulanılan bir başlık açıpta kabak gibi baddaniye yazarsanız da kusura bakmayın gülünç oluyor.
hilaliii Zynphafsa bir önce vazgeçir bence sepet beşik veya hamağa alıştır insanın beli kopuyor elleri ağrıyor büyüdükçe
Umutum1 89Kbr sana mı soracağım ne zaman konuşup ne zaman susacağımı çok sıkıldıysan yazmaa hadi şimdi uzaa bakayım !!!
Mrl06 Umutum1 öğretmenim olacak diyeceğim de burdan da bir konu patlar diye söylemedim sayın :) Seviyeli bir tartışma zevkli oluyor bazen.
Umutum1 89Kbr benim tepemi attırma dediğin kelimelere dikkat et! Edebinle konuşuyorsan konuş konuşmayı bilmiyorsan bas git! @adm sizde şöylelerine gerekeni yapın bir zahmet.