Kubra_52 spral taktırmak için adet olmayı beklemeye gerek yok. Sadece adetli olunursa daha kolay takılıyormuş. Ben adet olmadan taktırdım çok az acıdı. Smear alınırken daha çok acımıştı. 1.5 ay oldu bir ağrı vs olmadı. Gayet rahat. 6 aylık bebeğim var Hiç adet olmadığım için adet sancılarını bilemeyeceğim 🤗